rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 11 703   |   Dodanych dzisiaj: 4

Nowe mieszkania bezczynszowe z ogró ...

Nowe mieszkania bezczynszowe z ogró ...
UWAGA PRZEDSPRZEDAŻ MIESZKAŃ BEZCZYNSZOWYCH- SUPER CENY -stan deweloperski bez dodatkowych dopłat. ODBIÓR KLUCZY JUZ W CZERWCU 2025 r. OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆ BEZ PROWIZJI, BEZ PODAT ...
Praca > Zatrudnię [ 466 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Warunki zatrudnienia: - Umowa: umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę - Wymiar godzinowy: przeciętnie 84 godz./mc - Czas pracy: popołudnia w dni powszednie oraz weekendy podczas wydarzeń kulturalnych - Wynagrodzenie: do ustalenia na podstawie kwalifikacji i doświadczenia Zakres obowiązków: - Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach instytucji. - Przygotowanie sal i pomieszczeń na wydarzenia kulturalne. - Obsługa drobnych napraw i konserwacji. - Współpraca z zespołem technicznym i administracyjnym. Oczekiwania wobec kandydata: - Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. - Zdolności manualne i umiejętność wykonywania drobnych napraw. - Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy. - Sumienność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. - Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] z tytułem Pracownik Gospodarczy.

Dodane : 2025-06-09 20:01 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu — pracownika ds. magazynu i wsparcia biura, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetową (e-commerce) i budować silne marki produktowe. Na bieżącym etapie rozwoju planujemy zatrudnienie na 1/2 etatu (w przyszłości możliwy pełny etat). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas w rozwoju. Jeżeli szukasz pracy stacjonarnej na 1/2 etatu w przyjaznej atmosferze i lubisz różnorodne zadania — ta oferta jest dla Ciebie! Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym Czym będziesz się zajmować? ¡ Pakowanie paczek do klientów i dbanie o ich estetykę ¡ Przygotowanie instrukcji do paczek: drukowanie, składanie i pakowanie do produktów ¡ Pilnowanie stanów magazynowych i zgłaszanie braków ¡ Składanie produktów z gotowych elementów (w tym prace manualne np. klejenie) ¡ Pomoc w utrzymaniu porządku i czystości w magazynie oraz biurze ¡ Wdrażanie pomysłów usprawniających / automatyzujących pracę ¡ Po zakończeniu ww. prac w ciągu dnia: Pomoc w fakturowaniu (po przeszkoleniu w systemie księgowym) Obsługa zwrotów i reklamacji Wsparcie w bieżących zadaniach innych działów, takich jak poszukiwanie partnerów do współpracy (np. influencerów do promocji produktów w ramach prac działu marketingu) Wymagania: ¡ Sumienność i dokładność w wykonywan

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje kolejnego pracownika – specjalisty ds. content marketingu w celu rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem nowych rozwiązań na rynek. Do pomocy potrzebujemy osoby, która wesprze nas od strony technicznej i merytorycznej przy rozwoju: marki osobistej właściciela firmy, a także innych marek produktowych w celu sprzedaży naszych własnych produktów, a także projektów naszych klientów. Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez doświadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przejścia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? ¡ Współpraca w zakresie opracowania strategii content - marketingowej ¡ Tworzenie i zarządzanie różnymi materiałami promocyjnymi, które są używane do promocji naszych produktów, usług i marek w ramach strategii marketingowej - takimi jak: wpisy na mediach społecznościowych, wideo, zdjęcia i inne treści reklamowe (optymalnie z wykorzystaniem narzędzi AI) ¡ Tworzenie i publikacja treści na social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz stronie internetowej ¡ Analiza wyników działań content marketingowych: śledzenie skuteczności poprzez monitorowanie wskaźników takich jak liczba odsłon, zaangażowanie i przede wszystkim konwersja. ¡ Wyciąganie wniosków z ww. analiz i realiza

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

cena: 4666 zł
DELIKATESY CENTRUM UL. REJTANA 23, ZARUDNIĄ PRACOWNIKA NA STANOWISKO KASJER -SPRZEDAWCA NA PEŁNY ETAT. WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANEPID. CV PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA MAILA [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę do Pizzerii Oferujemy własny samochód i atrakcyjne wynagrodzenie Praca głównie na wieczory Proszę wysyłać CV Mile widziane doświadczenie

Dodane : 2025-06-09 18:40 + czytaj więcej

Zatrudnię osobę z doświadczeniem do robienia pizzy. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w miłym i zgranym zespole. Poszukujemy pracowników na pełny etat / dorywczo. CV na maila

Dodane : 2025-06-09 18:39 + czytaj więcej

Zatrudnię pakowacza do sprzedaży internetowej. Praca w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - pakowanie zamówień internetowych, Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętność pracy w zespole, - kreatywność, samodzielność i zaangażowanie, - dobra organizacja pracy. Oferujemy: - możliwość związania się na dłużej z firmą o stabilnej pozycji na rynku, - przyjazną atmosferę pracy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia Jeśli zainteresowało cię to ogłoszenie prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

Spółdzielnia RENA w Rzeszowie zatrudni: Sprzedawcę-konsultanta w sklepie ortopedyczno-medycznym w Jarosławiu Wymagania: • wykształcenie średnie zawodowe medyczne (w zakresie rehabilitacji, fizjoterapii, ortopedii, farmacji, pielęgniarstwa)ewentualnie handlowe, • doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniego, • dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność. Zakres obowiązków: • sprzedaż wyrobów ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego, • kompleksowa obsługa klienta i wystawianie dokumentów handlowych, Oferujemy: • umowę o pracę z wynagrodzeniem opartym na systemie prowizyjnym. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferty zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO przez Spółdzielnię RENA prosimy przesyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. administracji. Miejsce: Rzeszów, ul. Targowa 3 Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. administracji. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespole? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie? Czekamy właśnie na Ciebie! Zakres obowiązków: - Przygotowanie dokumentacji administracyjnej - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i wniosków o dofinansowanie. - Rozliczanie otrzymanych dofinansowań. - Przygotowanie dokumentów bieżących firmy - Ustalenia spotkań - Pomoc przy prowadzeniu marketingu firmy - Pozyskiwanie klientów dla firmy drogą telefoniczną i mailową Oferujemy: - Umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące). - Wynagrodzenie podstawowe 3 508 zł netto - Pracę na pełen etat w centrum Rzeszowa. - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. - Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. - Przyjazną atmosferę pracy, ukierunkowaną na wspólne osiąganie wyników. - System benefitów Kogo szukamy? - Osób z doświadczeniem pracy w administracji - Samodzielnych, dokładnych i zorganizowanych. - Osób ambitnych szukających pracy na stałe. Jak aplikować? Prześlij swoje CV ( koniecznie ze zdjęciem ) i krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem. Nie przegap szansy na rozwój i stabilną pracę w prestiżowej instytucji szkoleniowej!

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Praca dla Asystentki stomatologicznej w gabinecie w centrum Rzeszowa Oferty proszę przesyłać na adres [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

Przystań Caryńską w Polańczyku właśnie powiększa swój zespół, dołącz do Nas. Szukamy osób na stanowisko: Pomoc kuchenna i Dostawca Miejsce pracy: Polańczyk Praca samochodem służbowym lub skuterem. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - pomoc w kuchni; zmywanie, obieranie, krojenie - rozwożenie zamówień do klientów, - obsługa kasy fiskalnej i terminala, - utrzymywanie porządku na stanowisku pracy – w samochodzie, kuchni - współpraca z kuchnią, - dbanie o wizerunek lokalu. Oferujemy: - Wyżywienie (obiad), - Możliwość zakwaterowania, - Możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach, - Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego. Mile widziane osoby z podobnym doświadczeniem oraz z książeczką sanepidowską lub gotowości do jej szybkiego wyrobienia. Wymagane aktywne prawo jazdy lub prawo jazdy na skuter. Praca do końca sierpnia lub września. KONTAKT: Prosimy o przesyłanie CV drogą e-mailową na adres: BIURODASZYNSKIEGO@GMAIL.COM W temacie wiadomości prosimy o wpisanie stanowiska, na które została wysyłana aplikacja lub kontakt telefoniczny pod numerem: 577-346-830

Dodane : 2025-06-09 15:24 + czytaj więcej

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Operator minikoparki. Oferujemy: -stabilne zatrudnienie -atrakcyjne wynagrodzenie -przyjazną atmosferę -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Oczekujemy: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku -uprawnienia na wyżej wymieniony sprzęt -dbałości o sprzęt -dyspozycyjność, gotowość do pracy Zainteresowanych zapraszam do kontaktu! tel.: 795 136 246, 534 000 033

Dodane : 2025-06-09 14:55 + czytaj więcej

Firma z branży elektrycznej, elektroenergetycznej i usługowej, wspierająca inwestycje infrastrukturalne i energetyczne, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania (branża elektryczna / energetyczna ) Miejsce pracy: Cała Polska – zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie Siedziba firmy – Łomża, podlaskie Szukamy osoby, która wesprze zespół w przygotowywaniu ofert i wycen dla projektów z branży elektroenergetycznej. Praca wymaga samodzielności, dokładności i doświadczenia w środowisku hurtowni lub firm działających w obszarze instalacji i sprzedaży materiałów elektroenergetycznych. Zadania: • Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych w odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz przetargi, zgodnie z wymaganiami technicznymi i formalnymi, • Sporządzanie szczegółowych kalkulacji i wycen materiałowych oraz usługowych, • Prowadzenie korespondencji handlowej oraz kontaktów z dostawcami i producentami w zakresie ustaleń cenowych i dostępności produktów, • Udział w negocjacjach handlowych z klientami oraz kontrahentami zewnętrznymi, • Monitorowanie zmian w dokumentacji przetargowej i dopasowywanie ofert do aktualnych wymagań. Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne elektryczne lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach handlowych, biurach projektowych, instalacyjnych lub elektroenergetycznych, • Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MsOffice • Prawo jazdy ka

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

1. Wymagania: - wykształcenie wyższe - mile widziane humanistyczne lub artystyczne, - praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - praktyczna umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - predyspozycje do pracy z dziećmi, - umiejętność redagowania tekstów, - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, kultura osobista oraz wysoko rozwinięte poczucie estetyki, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, - niekaralność, - dyspozycyjność. 2. Dodatkowe atuty: - prawo jazdy kategorii B, - dobra znajomość języka angielskiego - doświadczenie w organizacji imprez lub akcji społecznych - doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, - wiedza z zakresu życia kulturalnego miasta Rzeszowa. 3. Najważniejsze obowiązki animatora kultury: - organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, - opracowywanie harmonogramów, planów, programów imprez, zajęć i warsztatów w ramach animacji czasu wolnego mieszkańców Rzeszowa, - poznawanie środowiskowych potrzeb oświatowych, kulturalnych i rekreacyjnych, - promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie materiałów na stronę internetową, aktualizacja tablic informacyjnych, - współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego, - pobieranie opłat za zajęcia i usługi, - pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika do pracy przy remontach domów głównie elewacje malowanie poddasza. Praca na terenie Dynowa i okolic. Dojazd codziennie z Dynowa autem służbowym. Wynagrodzenie zawsze na czas, umowa, dobre zarobki. Po więcej informacji dzwoń lub pisz sms. 789 568 422

Dodane : 2025-06-09 12:20 + czytaj więcej

Strona 18 z 32
zamknij
Zamknij